Czym podróżować po Indiach



Dziś byłem u stomatologa i pozbyłem się jednego z zębów mądrości. Nie jest to zatem najlepszy czas na rozpisywanie się...

Kiedy będziesz się zastanawiał nad wyborem, czym poruszać się po Indiach, weź pod uwagę: ilość czasu jakim będziesz dysponował na miejscu oraz fakt, że Indie są krajem dziesięciokrotnie większym od Polski przy trzydziestokrotnie wyższej liczbie ludności oraz że stan infrastruktury publicznej jest zwykle zły lub co najwyżej znośnie dostateczny.

Tak czy owak podróżowanie po Indiach jest łatwe, choć zabiera sporo czasu i czasami wybór środka transportu zależy od świadomości posiadania lub nie tak zwanych silnych nerwów, wytrzymałości naszego żołądka na wstrząsy oraz siły naszej woli by dotrzeć do celu.


Radjhani Express w Bangalore

Masz do wyboru: samolot, pociąg, autobus, taksówkę, autorikszę, rikszę rowerową. Możesz także wynając samochód (najlepiej z kierowcą), motocykl czy rower. Czasami na wsi opcją byłaby też podróż na powozie zaprzężonym w woły.
W następnym wpisie w tej kategorii przedstawię podróż indyjskim pociągiem.

Related Posts

wyjazd do Indii 8952650920671479376

2 komentarze

  1. Dla mnie do zawsze najlepszym środkiem transportu jest samochód i w sumie całkiem niedawno go sobie kupiłam. Mogę powiedzieć, że jeszcze jak czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-samochodu-po-poprzednim-wlascicielu-co-musisz-wiedziec/#kotwica1 to faktycznie posiadanie ubezpieczenia po poprzednim właścicielu auta jest raczej możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja i tak u nas najczęściej jeżdżę samochodem i wiem, że to jest bardzo dobre rozwiązanie. Jednak jeżeli ulegnie on jakiejkolwiek awarii to wtedy wzywam pomoc drogową https://pomocdrogowagdynia.pl/ aby bezpiecznie mnie odholowali.

    OdpowiedzUsuń

emo-but-icon

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *